Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frysboxar var intressant. Men ser det inte lite stökigt ut med gamla frysboxar? @-Catherine- ?
Visst, frysarna är väl inte det vackraste direkt. Jag hade tänkt att klä in en av dem i spontat virke och måla i samma färg som stallet. Men jag släppte den idén eftersom jag ställde dem på loftet och i höladan istället, där märks de knappt.
Jag förvarar ju som sagt inte sånt som används dagligen (eller ens månadsvis) där, boxarna är snarare säsongsförvaring
Helt omöjligt för mössen att ta sig in i dem, underbart!
Har en frys som ska bytas ut men den är jätteful fast kanske funkar till förvaring?
Jag är inte helt nöjd med förvaringen i stallet utan ska byta ut till skåp som går från golv till tak. Flera stycken av samma modell så det blir enhetligt. Just detta att ta vara på takhöjden är viktig. Så därför tycker inte jag att dunlådor är helt optimalt.
Jag tycker att vanliga garderober med hyllplan är super till förvaring av täcken, schabrak, lindor, benskydd med mera.Är i behov av tips på hur ni förvarar era saker i stallet. Tar gärna emot bilder på hur ni organiserar allt. Just nu känner jag att det är totalt kaos bland mina saker
Det låter väldigt bra. Men jag undrar kan man förvara tyger och liknande i frysen? Jag tänker att det lätt samlas bakterier eftersom det är så igenbommat, eller hur man nu ska förklara. Men det kanske räcker att man är supernoga med att städa ut frysen innan den får ett nytt användningsområde ? Jag ska faktiskt testa med min frys när den snart ska bytas ut så får den stå på ett ställe dit ingen annan går. Ska bli intressant med den förvaringslösningen