Förvaring för filtar

Mirre

Trådstartare
Ni som har mycket filtar, hur förvarar ni dem?
Vi har tre st framme, varav en är ganska stor.
Eftersom soffan inte är så jättestor (smal tresits) så skulle det behövas något bredvid den för filtarna. Har försökt ha dem vikta och fina i soffan men det går inte :p De hamnar i en hög på golvet bara.
Så tips tack :)

Sv: Förvaring för filtar

Jag har en MALM Förvaringsmöbel (art nr 601.970.89) framför soffan, inte för filtar men den kanske funkar för det också. Innermåtten är L74xB32xH25 cm. Ryms nog en till tre filtar i den (fler om de är tunna).

Senast ändrad:

Fotpall med förvaring, t ex Ikeas Ektorp.
ektorp-bromma-fotpall__80965_PE205534_S4.JPG

Fotpall med förvaring. Även bra som avställningsyta för brickor, tidningar, hundar och andra löst drällande pinaler :D

Kan man egentligen få för många filtar? Med el och utan, fejkpäls, fleece, stickade, övriga material. Till hundar, fötter och gäster - det finns en filt för varje behov :D

En fin korg av något slag (behöver inte vara av trä, kan vara en mjuk av t.ex. nylon) bredvid soffan brukar vara jättefint. :)

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 868
Senast: Glimra
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 173
Senast: lizzie
·
IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka