Förvaring bestick i väska

cambodia

Trådstartare
Jag tar med mig gaffel, kniv och en liten sked till jobbet varje dag i min ryggsäck. Hittills inte hittat någon bra förvaringslösning. Skulle vilja ha något som jag kan återanvända och göra rent. Tips?
 
Tänker spontant sånadär man kan ha tandborsten i när man ska ut och resa. Typ:
1605772165551.webp
 
Jag tänkte också på ett pennfack. Ett såant där billigt i mjuk plast och dragkedja borde gå utmärkt tycker jag. :)
 
Jag tar med mig gaffel, kniv och en liten sked till jobbet varje dag i min ryggsäck. Hittills inte hittat någon bra förvaringslösning. Skulle vilja ha något som jag kan återanvända och göra rent. Tips?

Det finns ju återanvändbara ziplockpåsar som går att diska i maskin, t ex från Kikkerland och Stasher. Stasher är dyra men mycket rejäla.En påse skramlar intei ryggan och tar ingen onödig plats.
 
Sök på besticklinda @cambodia. Nu hittar jag bara stora för många bestickdelar men det borde gå att hitta mindre och så klart kan man också sy sin egen om man vill.
 

Liknande trådar

Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
880
Senast: Milosari
·
Mat Då jag flyttat och inte längre har en riktig spis funderar jag på att testa risgrynsgröt på tub. Problemet är att jag verkligen avskyr...
Svar
14
· Visningar
615
Senast: ufot
·
Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 212
Senast: Badger
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 750
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp