Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Buke har blivit otroligt segt sista 6 månaderna.. tror du behöver en större server för buke börjar ju bli rätt stort nu=)Jag är hemskt ledsen för alla dessa problem.
Jag har gjort en del ändringar nu och får för mig att det fungerar bättre på mobil nu?
Troligen finns det ytterligare som kan göras för att förbättra, men skulle gärna höra om ni liksom jag tycker det blivit lite bättre nu?
Ni med dessa problem kan ni, möjligen igen, skriva vad ni använder att surfa med. Vissa med vissa typer av mobiler har jag fått för mig är de som drabbas oftast.Buke har blivit otroligt segt sista 6 månaderna.. tror du behöver en större server för buke börjar ju bli rätt stort nu=)
När man ska skriva inlägg tar inte datan med alla bokstäver och man ser inte de man skriver förrens flera sekunder efter de att man skrivit.
Väldigt irriterande och man drar sig för att svara i trådar
Ni med dessa problem kan ni, möjligen igen, skriva vad ni använder att surfa med. Vissa med vissa typer av mobiler har jag fått för mig är de som drabbas oftast.
Detta är inget som drabbar alla. Möjligen kan sämre processor, mindre internminne och eller en massa annat igång samtidigt ställa till det med den avancerade editorn.
Ett sätt att komma runt problemet kan vara att använda den enklare BB-kod editorn. Prova gärna och rapportera hur det går här.
Kryssa ur den avancerade editorn och spara på följande sida: http://www.bukefalos.com/account/preferences
Ni med dessa problem kan ni, möjligen igen, skriva vad ni använder att surfa med. Vissa med vissa typer av mobiler har jag fått för mig är de som drabbas oftast.
Detta är inget som drabbar alla. Möjligen kan sämre processor, mindre internminne och eller en massa annat igång samtidigt ställa till det med den avancerade editorn.
Ett sätt att komma runt problemet kan vara att använda den enklare BB-kod editorn. Prova gärna och rapportera hur det går här.
Kryssa ur den avancerade editorn och spara på följande sida: http://www.bukefalos.com/account/preferences