Förtältsgardiner

C

Carlaa

Vi har blivit bestulna på våra gardiner till förtältet (står säsong) och jag har letat med blåslampa efter enbart gardiner men hittar bara sådana som följer med när man köper tältet.

Vet någon vad man hittar gardiner? Jag är värdelös på att sy för hand och har aldrig beblandat mig med en symaskin så att sy egna är bara att glömma :grin:
 
Sv: Förtältsgardiner

Hittade inget där, och ingen annan stans heller. Kan man ha vanliga panelgardiner i ett förtält eller skulle det se mysko ut? :p
 
Sv: Förtältsgardiner

Beror ju lite på förtältet, är det långgardiner med omtag? Skulle kunna tänka mig att paneler blir för smala så att det ser ut som man inte hade råd med mer tyg ...
Finns ingen tygaffär som syr upp gardiner där du bor?
Hur gäller försäkringen vid stöld ur förtält? Har campingen någon försäkring?
 
Sv: Förtältsgardiner

Vi hade en tygaffär som gjorde det men den har konkat. Och hur det ser ut med försäkring har jag faktiskt ingen aning om, det är en ganska liten och primitiv camping så jag har svårt att tänka mig det. Jag tog med mig hunden och gick runt för att spana i förtälten om jag såg mina gardiner men det var ganska döfött. Dessutom tror jag ingen är så dum att dom snor mina gardiner och sätter upp dom heller för det står kanske bara 30 vagnar där just nu så det skulle vara ganska lättgenomskådligt i så fall :p
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 959
Senast: Blyger
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 071
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp