Försvunnen mapp i outlook Express.

S

Skydark

Jag hade en lokal mapp med viktiga mail som jag har sparat. Nu är hela mappen bara väck. Jag kan inte hitta den skriker jag i full panik. Hur hittar man sådant på datorn? Den låg alltså under dom här som heter inkorg, utkorg, utkast mm. KaN inte hitta den någonstans...:mad: :confused: :confused:

Sv: Försvunnen mapp i outlook Express.

Har du använt sökfunktionen. Både den i OE och den i datorn?

Sök på nått du vet låg i mappen. Det räcker med del av ord.

Ja, jag har sökt som en tok. Det låg ju en massa viktiga koder till jobbet i den mappen. Svettas och letar vidare..

OEXP lagrar sina maildata i filer som har ändelsen dbx. Kolla om du hittar en fil som heter >namnet på din saknade mapp<.dbx. Där finns då dina viktiga mail.

Vadå dbox? skall jag bara gå in på sök och söka på dbox?

Outlook är inte riktigt mitt område så jag försöker bara utveckla det pinkyman svarade, om jag nu uppfattat inlägget rätt :)
Du skulle kunna använda Start -> Search/Sök och söka på *.dbx . Då kanske du får en sökväg till filen i alla fall :)

Jag har sökt på dbx. Hittar inget där tyvärr. Jag måste verkligen ha do koderna på fredag med..

Nepp, jag kan inte hitta dom, dom är nog borta för alltid tyvärr..

Liknande trådar

IT & mobiler Jag hjälpte en kompis med sin outlook i helgen. Då kom det upp en lååång radda till vänster där det sår bla. skickat inkorg utkorg mm...
Svar
7
· Visningar
755
Senast: meodeo
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att hitta sin fysiska hobby
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat