Försvunnen hund!

Sv: Försvunnen hund!

Hjälper oxå gärna till. Jag driver en av sidorna du nämnde som du annonserat på. Sprider gärna den annonsen så mycket jag bara kan. :-) Du får gärna PMa mig om vilken sida det gäller.
Jag har bara varit lite frånvarande sista tiden pga egen hund som varit/är sjuk. Jag får bara inte skriva länken till annonsen här då det är personligt med min sida men som jag förstår det så får vem som helst annan göra det, om det kan hjälpa så att folk kan sprida den länken (med kommentar möjligheter under annonsen osv) med bild och all info.
Tänker på dig och vovven och håller alla tummar och tassar vi har. Kram...
 
Sv: Försvunnen hund!

Jag hjälper dig gärna!

Är i kontakt med massa människor hela dagarna i sökandet efter afghanhunden Emily så det är lätt för mig att även inkludera din Bebbe.

Kan jag använda bilden + info du har på blocket?

Jätte snällt. Det är bara att kopiera infon. Tack
 
Sv: Försvunnen hund!

någon som rider i haninge trakten som har lust att sätta upp en lapp i stallet??
 
Sv: Försvunnen hund!

inte mycket att uppdatera med. Har fått tips om att det skulle vara en mörk kille i jordbro som har henne. har varit där och lappat och pratat med folk men det har inte gett något.
 
Sv: Försvunnen hund!

Vad säger polisen? Dvs de du pratar med när du blir kopplad till de som har hand om försvunna djur.
De borde kunna ge dej råd att gå vidare med,om det finns misstankar om att hon finns hos en viss person.
Finns det någon lokal polis i området du kan prata med?
Som kan hålla ögonen öppna alltså.
Skulle tro att den som har henne isf vill ha henne till avel.
Papper eller ej är väl detsamma.
Hon ser ju otroligt fin ut!
Egentligen är jag fullständigt emot hittelön då jag tror att lockande med hittelön frestar idioter att stjäla hundar för att tjäna pengar.
Men om det varit min egen hade jag nog försökt med hittelön ändå...
Har du möjlighet att locka med hittelön på tips som leder till att hon återfinns så...Money talks!
Kan ju vara så att hon finns i ett klientel där pengar är värt mer än vänskap.
Då kan man ju bomba området med lappar om hittelön.
Hoppas du får hem henne SNART!!
*Håller tummar och tår för dej och Bebbe*
Kram,A
 
Sv: Försvunnen hund!

polisen säger inte så mycket, dom gör ju inget arbete för att hitta hunden dom tar ju bara hand om dom när dom väl är hittade. Har försökt få tag på dom lokala poliserna som ska finnas i Jordbro där hon sägs vara. Trodde det skulle vara perfekt då dom är 6 fotpatrullerande poliser i området. Men jag har både försökt att ringa dom på deras direkt telefon, pratat in meddelande på svararn där jag förklarade situationen. Men jag har ej fått kontakt med dom. Har även varit vid deras station där dom har öppet på torsdagar mellan 16-18. Men det fanns inga poliser där och det var stängt.
Har satt en hittelön på 5000:- och även skrivit att tips som leder till att Bebbe kommer hem belönas. Men det har ju inte gett något. konstigt Börjar nästan tro att hundar kan gå upp i rök
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp