Försvunna strumpor.

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Dragonfruit_
  • Startdatum Startdatum
kom å tänka på en sak... vilken färg har hon på hovarna egentligen? är de mörka var det ju inga riktiga strumpor, men är de vita så är det väldigt konstigt om inga strumpor alls syns!

Det var väl en Shettishingst ´som blev godkänd förra året som var skäck, men det enda som syntes var vita strumpor och bläs. (iallafall den bilden som jag såg)

Förrförra året menar du väl? Zorry heter han, svart med strumpor? Zorry och "mitt" ena sto Lyktans Karamell har ju samma pappa, Watson. :)

Liknande trådar

Hundhälsa Skulle vilja ha lite råd. Ascot kräktes i förgår morse: först lite direkt på morgonen och sen efter att han hade fått frukost. Efter...
Svar
10
· Visningar
872
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 875
Senast: starcraft
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka