Första körningen med vagn!

Miao

Trådstartare
Hurra! Igår drog syrrans Shetlandsponnysto sin vagn för första gången :banana: !! Hon är så otroligt duktig och lättlärd! Lära sig tränsas: Inga problem! Tömköras: Inga problem! Dra vagnen allra första gången: INGA PROBLEM!

Och tjejen är bara 2,5 år! :love:

Sv: Första körningen med vagn!

Kul! Antar att hon får jättemycket pauser för att smälta allt när hon är så ung?

Jajjemän. Vi tar det så lugnt och försiktigt så. Hellre att det tar lång tid att lära in ett moment än att man stressar fram något.

det låter som min lilla pålle Hero. körde in honom nu i våras, han gjorde allt vi bad om direkt, utan det minsta krångel, som om han redan visste vad som skulel göras fast han bara var 3 år... dessvärre raspade vi tänderna igår, han hade en del vassa kanter och sår så vi får ta det lite lugnt ett tag, men han är skitduktig iaf =)

Liknande trådar

Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 876
Senast: Ajda
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: MML
·
Anläggning Hej! Har under senaste veckan upptäckt stora hål i gödselstacken, som att någon grävt gångar. Har inte brytt mig nämnvärt utan bara...
Svar
12
· Visningar
1 575
Senast: Ajda
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 196

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar