Första-hjälpen-kit???

Loouiiisee

Trådstartare
Finns det ingen väska som innehåller första hjälpen till hästen? Jag köpte en första hjälpen akut väska till mina hundar förra året, innehåll allt som man kan behöva till ett bra pris, hel nöjd. Jag har tyvärr sluppit använt något till mina hundar men alltid bra att ha i nödfall! Så nu undrar jag om det finns något likadant till hästar? Vad brukar det gå på isåfall?

Sv: Första-hjälpen-kit???

Jo det finns har sett flera varianter, bla försäkringsbolagen brukar sälja på mässor. Vet att även veterinärkliniker brukar sälja. googla!

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 291
Senast: Kilauea
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 372
Senast: skiesabove
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 075
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 424
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Guldfasanerna