J
joo
Puckis: jättebra idé med hovslageriet och hagskötseln, skall genast skrida till verket... hagskötseln passar kanske in under "rutiner", men jag hade faktiskt inte tänkt på den biten...
Alexandra:
Får jag ta dina erfarenheter som exempel på vilken målgrupp vi vänder oss till med arbetet när vi skall presentera vårat arbete för skolan?
(lugn,skojade bara, men du uttryckte just det som jag o mina kompisar själva gått igenom och tänkte tillbaks på när vi beslöt oss för ämnesvalet, och du gjorde det på ett sånt skönt skrattframkallande sätt )
Baggis, endast tre ord krävs: Köp - Inte - HästEtt extra kapitel kanske också skulle vara om hur man ska göra för att gå runt ekonomiskt när man har häst.
Det skulle jag behöva läsa
Alexandra:
Får jag ta dina erfarenheter som exempel på vilken målgrupp vi vänder oss till med arbetet när vi skall presentera vårat arbete för skolan?
(lugn,skojade bara, men du uttryckte just det som jag o mina kompisar själva gått igenom och tänkte tillbaks på när vi beslöt oss för ämnesvalet, och du gjorde det på ett sånt skönt skrattframkallande sätt )