Första gången...

D

Dennis

Japp, så har jag och Dennis "jobbat" på långa tyglar för första gången:banana:

Garanterat såg det definitivt inte ut som det skulle men jag får hem instruktör på måndag och kände att jag vill ju åtminstone att han klarar av att ha mig på sidan av honom:angel:

Det gick galant och matte är sååååå stolt över sin lilla pojke:banana::love:

Han har varit lite ostadig vid uppsittningar oxå så jag stod och hoppade och slängde vid sidan av honom coh upp över ryggen och ett antal bilar åkte förbi och såg lätt chockade ut:rofl: men lilla Dennis han stod och tittade på mig, tuggade lätt och gäspade 'har du tappat den sista cellen du hade nu jäkla kärring?' Hehe, äsch han får tänka vad han vill men nu är vi redo för att bli "skolade":banana:

Ville bara skriva av mig lite...

Ha en god kväll

/J

Sv: Första gången...

Vem är det som kommer till dig? *nyfiken* :) Pm´a om du vill!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 842
Senast: Tofs
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 828
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 225
Senast: ako
·
Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara...
2 3
Svar
52
· Visningar
14 894
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar