Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Han ska jaga (hoppas vi) men är även en familjemedlem. När vi inte är hemma är hundarna i hundgården men sen på kvällen och natten är dom inne. Fast än har inte valpis fått flytta ut dit. Han ligger helst i knät eller hänger i hälsenorna. Han får växa till sig innan det blir någon hundgård för honom.
Visst är han söt och gudomlig men dom andra hundarna här hemma tycker mer att han är pestig.
Han ligger i mitt knä nu en stund. Ska iväg upp till en kompis för hovis är här i dag. Eftersom jag har flexigt jobb brukar det hamna på mig att sköta sånt.
Tack.
Han charmar alla.
Besökare brukar tillbringa tiden de är här på golvet nu så vi har inga bekymmer om att stolarna inte skulle räcka till i köket.
Personalmötet i onsdags fick en mycket mjukare ton när valpis låg och myste i mitt knä.
Hästmänniskan Jag är 63, har en häst som jag skaffade som ettåring vid 55 som då nu är 9, en som jag skaffade som ettåring vid 61 (nu 3) och en ganska...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.