Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åååh, vad härligt med röda katter. När gammelkatta går bort vill jag ha en röd hankatt, som blir så där stor och maffig. Lite kontrast, helt enkelt, till mina 2kilos naturfärgade honkatter.
Självklart Det här är första kattungen jag själv valt Både Pipen och Nisse kommer från varsin knäppgök och det var endaså att ta dem därifrån eller så bidde de skjutna
Den här kattungen har jag hittat, tittat på bland alla syskon, valt ut och väljt alldeles själv .. det är första gången det händer
Det roliga är att ett djur som får fostermamma blir präglad på hur fostermamman beter sig. En hund som hade kattmamma är 9 år idag, han ligger och snuttar på en filt och ligger och kloar. Nåt som en vanlig hund aldrig skulle göra.. Ser väldigt roligt ut....
Hästnyheter Jag tänker att det absolut kan gå för min lättfödda islandshäst att överleva utsläppt under en västkustvinter. Då talar jag överleva och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.