första besöket

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare __Stilett__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 887
S

__Stilett__

första besöket här.
ville bara visa några bilder på dom nya kattungarna samt deras plastmorsa som avgudar sina bebisar på alla sätt ;)

Bilder

Sv: första besöket

Åååh, vad härligt med röda katter. När gammelkatta går bort vill jag ha en röd hankatt, som blir så där stor och maffig. Lite kontrast, helt enkelt, till mina 2kilos naturfärgade honkatter.

tydligen, aldrig vart i kontakt med katter förut och hon blev stormkär. Vaktar dom hela tiden, tvättar dom, ser till så dom sover i tid osv.... :love:

Jätte söt små bebisar. Collie tjejen var jätte fin. Det är ju inte konstigt att en collie vill ta hand om andra. Det ligger lite i deras natur.

tack :) det håller jag med om. Mkt vänliga hundar!

Vad sött :love:
På Torsdag och framöver ska jag vara kattunge-ledig för jag får hem lilla söta Flisan då :banana: :banana: :banana:

Flisan är min nya kattunge, en trefärgad liten tjej som kommer hem till veckan och får bekanta sej med

Pipen
{646225e5-3b11-4513-adf8-deef536bdfcc}.jpg

Och Nils Karlsson Pyssel
{c67c855e-4385-45e0-8b45-d26018ed634a}.jpg

:D

ahhhha...va sött :-) o man vill skaffa på sig en bunt till :D

Självklart :D Det här är första kattungen jag själv valt :crazy: Både Pipen och Nisse kommer från varsin knäppgök och det var endaså att ta dem därifrån eller så bidde de skjutna :cry:
Den här kattungen har jag hittat, tittat på bland alla syskon, valt ut och väljt alldeles själv :D .. det är första gången det händer :crazy:

Det roliga är att ett djur som får fostermamma blir präglad på hur fostermamman beter sig. En hund som hade kattmamma är 9 år idag, han ligger och snuttar på en filt och ligger och kloar. Nåt som en vanlig hund aldrig skulle göra.. Ser väldigt roligt ut....

Liknande trådar

Katthälsa Jag skaffade en kattunge som visade symptom på kattsnuva kort tid efter hemkomst trots vet besiktad ua hos veterinär samma dag. Fick...
Svar
1
· Visningar
443
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
31
· Visningar
1 209
Senast: Bison
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka