Första bäbisalbumet?

aemaria

Trådstartare
Jag vill börja på ett album till min lilla bäbis- ett sånt där man fyller i uppgifter om vikt, foton och annat. Nån som har tips på ett fint sådant? Finns ju mängder att välja mellan!

Jag vill börja på ett album till min lilla bäbis- ett sånt där man fyller i uppgifter om vikt, foton och annat. Nån som har tips på ett fint sådant? Finns ju mängder att välja mellan!
Finns mängder att välja mellan, men ingen har allt (enligt mig ;) ).
Tips är att skapa en fotobok - då lägger du in dina foto som du vill ha dem, samt lägger in vilken text du vill, och var du vill.
Antingen designar du helt själv, eller så finns det färdiga mallar (som går att ändra på). :)

Jag gillar vår :D
boken_om_mig_1.jpg

Liknande trådar

Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 546
Senast: Tuggben
·
Hästmänniskan Något stall med bra och rättvist sätt att fördela röda dagar och annat arbete i stallet mellan uppstallade i box? I stallet jag står i...
Svar
12
· Visningar
1 663
Senast: Fibusen
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 657
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar