Förslag på snygga tävlingsbenskydd till ponny?

Trocadero_lover

Trådstartare
Vill ha lite bra förslag på fina tävlingsskydd till hoppning. stl ponny..
har funderat på :love: dyon,herve godignon,veredus,eskdaron,TL-tricos, och så hittade jag fina på eko från kentaur,med eller utan fårskinn. Vet inte riktigt vad jag vill ha. sadel och träns e brunt iaf. och pållen ser ut såhär:http://www.lunarstorm.se/Goldika/kollage/41

De ska användas till tävling och även till träning med så kanske ngt där man kan ta av och bort fårskinnet? ae jag vet inte. så snälla hjälp mej!!

Vad ska jag köpa och inte köpa?
Vill ha senskydd fram och strykkappor bak och vill helst inte behöva lägga ut jätte mkt men kom med alla förslag ni kommer på...

Sv: Förslag på snygga tävlingsbenskydd till ponny?

Trocadero_lover skrev:
Vill ha lite bra förslag på fina tävlingsskydd till hoppning. stl ponny..
har funderat på :love: dyon,herve godignon,veredus,eskdaron,TL-tricos, och så hittade jag fina på eko från kentaur,med eller utan fårskinn. Vet inte riktigt vad jag vill ha. sadel och träns e brunt iaf. och pållen ser ut såhär:http://www.lunarstorm.se/Goldika/kollage/41

De ska användas till tävling och även till träning med så kanske ngt där man kan ta av och bort fårskinnet? ae jag vet inte. så snälla hjälp mej!!

Vad ska jag köpa och inte köpa?
Vill ha senskydd fram och strykkappor bak och vill helst inte behöva lägga ut jätte mkt men kom med alla förslag ni kommer på...

dyon,herve godignon,veredus,eskdaron, alla dom är bra.
fast vill du inte lägga ut massa pengar får du väl satsa på nåt från börjes eller hööks, för med dessa skydd MÅSTE du lägga ut mycket pengar.
räkna med minst 2000 för både fram+bak om du ska ha dyon eller HG.
Eskadron fram+bak kostar åtminstone 700-800:-.
fick jag välja själv utan hänsyn till priset skulle jag utan tvekan välja HG eller Dýon. Därimellan är valet dock ASSVÅRT. Fast i slutet skulle jag nog välja HG ändå.
det är lite mer KLASS. Men dom är ju ganska lika så då kan du välja dyon för dom är några hundralappar billigare.

jag älskar Doyn´s skydden, men dom är väldigt dyra...

annars så hade jag valt eskadron med fårskinn eller Verdus (den billigaste varianten).

veredus är jättesnygga med det "blanka ytorna". Jag tror kanske att jag skulle välja HG om jag hade pengar!

Jag har Pessoa läderskydd, jättesnygga!! Men använder oftast bruna Eskadron med ludd eller bruna Veredus. Snabbare att sätta på!

Om jag skulle köpa nya läderskydd så skulle jag välja HG.

Ken Taur benskydd i skin verkar mycket bra!! Själv har man eskadron :bow:

jag vet inte vad jag vill ha... kan tänka mig att läga ut över 1000:- men jag vet inte? Läder e ju så snyggt... veredus e ju lättskött. Eskadron isf med ludd...men humm?

KENTAUR läderskydd, ngn som har dem? såg de på eko...mkt mjuka och fina!!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka