Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bonzie skrev:Corrado är till salu, så risken är att han försvinner under säsongen... Annars har jag också klurat på honom...
Görel skrev:Neeeej!!! Bara han inte säljs utomlands, de vill ha våra svenska hingstar med de flesta svenska stoägarna vill bara ha importer :smirk:
Tycker att det snart inte finns någon valfrihet kvar för oss som vill ha svenska stammar
De hingstar du är intresserad av är väl inte så våldsamt svenskstammade!!?Görel skrev:att det snart inte finns någon valfrihet kvar för oss som vill ha svenska stammar
(Jag menar ej Stanford och Artist) Jag tänkte i första hand på Feliciano där alla fäder ej är svenska.(Procentuellt är han ju inte så svensk.) Jag antar att man menar att de är svenska bara för att stostammen är svensk, men då borde det inte vara något problem att många vill använda utländska hingstar eftersom de ändå blir svenska för att avkommorna har en svensk stostam samt är födda i Sverige!Görel skrev:Vad menar du?
De är födda i Sverige och tillhör stolinjer som funnits i Sverige i flera generationer. Feliciano är åttonde generationen född i Sverige. Artist som jag valde förra året likaså, tillhör dessutom samma stofamilj. Stanford var mitt absoluta förstahandsval, han har en importerad farfar men annars har stostammen funnits i Sverige i många generationer.