Förslag på aktivitet: Jönköping-Söderköping

ia_

Trådstartare
Någon som har bra förslag på någon barnvänlig aktivitet att hitta på en fredag?
Åker sträckan Skåne - Jönköping - Söderköping och vid/efter Jönköping skulle vi vilja hitta på något i några timmar... Typ Hembygdspark, bad etc etc förslag?
 
Sv: Förslag på aktivitet: Jönköping-Söderköping

Rosenlundsbadet finns ju i Jönköping. MonkeyTown finns också. Beror lite på barnens ålder. Jönköpings stadspark finns det djur i såsom getter, alpackor, shettisar och en rejäl lekpark. Det finns även ett Upptech i Jönköping där man får göra experiment och så vidare :)
 
Sv: Förslag på aktivitet: Jönköping-Söderköping

Jönköpings Stadspark lät super!
Barnen är 4,5 och 1 så lite bus o titta på djur räcker långt :)
Blir att packa picknick, hålla tummarna för fint väder och vara där någon timme :)
 
Sv: Förslag på aktivitet: Jönköping-Söderköping

Instämmer om stadsparken. Superfint där och bra underhållning för barn :)
Finns lekplats, djur och även så man kan köpa glass. Dom har en liten utsiktsplats över stan och vättern. Har varit där sen jag var liten och man tröttnar aldrig.
 
Sv: Förslag på aktivitet: Jönköping-Söderköping

Jönköpings Stadspark lät super!
Barnen är 4,5 och 1 så lite bus o titta på djur räcker långt :)
Blir att packa picknick, hålla tummarna för fint väder och vara där någon timme :)

Då håller jag tummarna för vackert väder :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 103
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 830
Senast: Klara
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 288
Senast: Blyger
·
Hundavel & Ras Ursäkta om det börjar bli tjatigt med såna här trådar. Har läst flera gamla men inget som stämmer in så bra på vad jag söker. Innan har...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
32 618
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp