försäljningstall

T

timone

Ang försäljning av häst. jag skall sälja min ena 3 åring och funderar nu på om jag skall lämna till ett försäljningsstall. Så till min fråga ni som har eller håller på att sälja häst genom försäljare har det fungerat bra snabb försäljning utan problem eller? synpunkter tack.

Sv: försäljningstall

Jag tror att det mkt beror på i vilket försäljningstall du ställer hästen. Det är nog mkt varierande kvalite på dem, precis som på allt annat här i världen...

//Lillan

Liknande trådar

Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
404
Senast: Sryoqwe
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 111
Senast: QueenLilith
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
120
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama