domino
Trådstartare
Gammelkissen (Domino) kom in i fredags helt blodig frampå (kommit ur munnen). Han blev sämre under de närmsta timmarna, loj och hängig och ville vara för sig själv. Hittade inte var det kom ifrån så jag ringde till veterinären här i stan men de hade inte tid utan sa att jag skulle åka akut på en gång till Strömsholm. Det gjorde vi och efter att ha varit där i 5½ timme visste vi att han hade en sårskada i munhålan, vänster överkäke. Att tandköttet släppt från tandraden och man såg käkbenet. Han hade haft en inflamation innanför i några dagar och det var den som spruckit. Vilket inte går att operera eller sy
Hur som helst, veterinären sa att vi skulle skicka in kvittot till försäkringsbolaget. Vi ska på återbesök på fredag för att se hur/om det läker. Ska jag vänta med att skicka in till försäkringsbolaget tills det är klart och har alla papper eller skicka in separat efter varje besök?
Hur som helst, veterinären sa att vi skulle skicka in kvittot till försäkringsbolaget. Vi ska på återbesök på fredag för att se hur/om det läker. Ska jag vänta med att skicka in till försäkringsbolaget tills det är klart och har alla papper eller skicka in separat efter varje besök?