Försäkring

I

Isis

Vilken försäkring har ni till era hundar. Vilka för och nackdelar finns det med dom? Ska försäkra min hund och var först inne på agria där jag har mina andra djur, men tänkte kolla med fler försäkringsbolag först.

/Maria

jag har folksam därför att dom är lite billigare än agria och därför att dom har autogiro-betalning. för 1 schäfer och 1 labrador blir det 180 kr/mån, men då gäller det enbart vetvård, ingen livförsäkring.

Jag har alltid haft Agria till mina. Det har fungerat mycket bra, har aldrig varit något krångel.
De är tydligen lite dyrare än andra bolag men jag tycker de har bra villkor och dessutom ska man inte byta bolag när man en gång valt för att slippa reservationer etc.

Det viktigaste tycker jag är lång ersättningsperiod, hög veterinärvårdsersättning samt hyfsad självrisk.

jag betalar ca 150 kr i mån på folksam för min dvärgpudel och chihuahua livförsäkring 9000 samt 6500 och vet.vård 30.000 på båda :bow: billigt och bra :banana:

Antagligen så fick jag alla Folksams pengar. Tror att jag fick nästan 20.000 förra året. Inkl. livförsäkring då. Jag hade hunnit betala ca 500:- totalt som avgift till de.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
649
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Oskar var försäkrad i Agria när han kom, så jag fortsatte med dem. Billigt med rabatt första året. Snart är det förfallodag och förra...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 142
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 007
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Jag har en omplacering via en förening. Föreningen meddelade att han hade reservation för artros, vilket jag har erfarenhet av så jag...
Svar
10
· Visningar
1 183

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar