Forsakring med hast utomlands

Ireland

Trådstartare
Hur galler forsakringarna nar man tar hasten utomlands? Ar det fortfarande samma sjalvrisk mm?

Sv: Forsakring med hast utomlands

Det beror nog på dels vad för typ av försäkring som man har. Dels på hur länge och varför man tar med hästen till utlandet.

Sv: Forsakring med hast utomlands

Har min i Tyskland för träning. Pratade då med vårt försäkringsbolag som sa att det läggs på 1000 kr på självrisken. Men det är väl bara att ringa och kolla med ditt bolag ifall de har andra regler. Mitt bolag är fol**am.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Min rabarber vaxer fortfarande, men det kommer inte manga nya blad och nu ar bladen jattelika och stjalkarna borjar bli tunna. Ar det...
Svar
11
· Visningar
348
Senast: hastflicka
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 037
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: igbest
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
367
Senast: Törnrosa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama