Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nej, det gäller på livstid. Även om man kan tycka att det borde förnyas då och då, speciellt för de barn som tog kortet före 2000 (dvs innan det fanns en nedre åldersgräns för att få ta det).
När blev det egentligen obligatoriskt? Strax därefter?
Jag skrev för mitt 1995. och då var vi väl uppe i stora startruschen när förbundet spikat in Gröna Kortet precis..?
Jaja, whatever...
Tror min klubb hade fått nys om ett ev. obligatorium och drog ihop de berörda och var lite försigkomna. Men det var ju ett par år sen redan, och "vad gör det om hundra år, när allting kommer kring..?" -visslar-
Du menar att tex jag som tog kortet 97 (var 10 år då) ska göra om det?
Jag lovar att jag kan läsa och slå i tr, samt kan uppföra mig på tävling. Så det känns inte direkt som att jag behöver göra om det.
Erfarenhet ger en del kunskap också :smirk:
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.