Fornaboda-hur går det??

Styltan

Trådstartare
Är det någon som vet något om hur det går, en annan sitter i Stockholms skärgård och dividerar med galna gäster... Och då blir man ju hemskt nyfiken och lite avis på de som får rida istället för att jobba!

//Kattis

Sv: Fornaboda-hur går det??

Hallå - jag är inne varje kvart och ingen info - snart har jag inga naglar kvar!!!!

Det enda jag vet är att Anne Karlsson och Crabbethingsten Gimmick är godkända i T 50 km.
Ingela

Grattis till dom!

Nu väntar vi bara på mer resultat;)

120 km
1. Ingrid Boström
2. Annelie Schultz

Vet inget mer än att det blev en spurt mellan dessa två, vilken Ingrid vann.

Enligt tidningen ridsport vann Ingrid Boström 120 km klassen.

"Nationella Fornabodaritten på 120 kilometer avslutades vid 19-tiden i dag, lördag. Resultat: 1. Kislon Amasai ox/Ingrid Boström (7.46,00 timmar/15,5 km/h), 2. Nowator ox/Anneli Schultz (7.46.01 timmar/km/15,5/h), 3. Diipp ox/Lena Sandberg Nilsson (8.41,21 timmar/13,8/km/h). Best condition gick till Diipp ox. Rapport från tävlingsplatsen kommer på http://www.tidningenridsport.se/ senare i helgen."

Grattis!!!

Det gick bra!
Ur ett dåligt minne tror jag Liza S/Zsiwa vann 50km, sen Madeleine L/Wielki Walentino 2'a, 3'a Ida S/Mellby Nova, 4'a Irja H-R/Prosessa, 5'a Lina E-J/Melina Spin, 6'a Maria K/Xantis Drew och 7'a Medelene L/Catanya.

80 km - 1'a Beatrice/Natallica, sen försöker jag verkligen, verkligen komma på, men det går inte... Lena/Wielki Pan 5'a, Ohio 4'a (BC).

120 km, Ingrid, Anneli S, Lena (BC). Sen Annelie E och Lasse

I 80 km kom Camilla Norberg på El Sobra på 3:e plats.

Själv är jag nöjd Novan gick runt godkänt i 50 km CR.

Jag och Zlota kom godkända runt! 9:a blev vi. Men hon var stressad eller något i dag. Pulsen pendlade mellan 52 och 80 på en sekund och ett steg åt sidan. En person berättade för mig att ston i brunst kan göra så. Då Zlota har "tysta" brunster vet jag aldrig när hon har. Ibland kan den synas. Då hon är mitt första sto så vet jag inte så mycket om hur de reagerar kring brunsten.

Senast ändrad:

Jag och bella blev godkända på 50T och nu har bella 1000km på officiella listan!!

Kl. 16.16.00 gick Ingrid i mål med Kislon allmänt dryg dag var de för oss med tappskor o oväntad feber hos ryttaren, men :banana: grattis alla godkända!!!

Vi vart också godkända - första 50 km tävling! :D

Har inte kollat på några resultatlistor eller så än men är jättenöjd, även om första slingan gick lite för fort... får hålla igen mer till nästa!

Mycket trevlig bana var det!! Å trevlig banpersonal och veterinärer, stort tack till arrangörerna!!! :bow::bow:

Vi kommer tillbaks!!

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 529
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 167
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 168

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka