Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon som vet något om hur det går, en annan sitter i Stockholms skärgård och dividerar med galna gäster... Och då blir man ju hemskt nyfiken och lite avis på de som får rida istället för att jobba!
Enligt tidningen ridsport vann Ingrid Boström 120 km klassen.
"Nationella Fornabodaritten på 120 kilometer avslutades vid 19-tiden i dag, lördag. Resultat: 1. Kislon Amasai ox/Ingrid Boström (7.46,00 timmar/15,5 km/h), 2. Nowator ox/Anneli Schultz (7.46.01 timmar/km/15,5/h), 3. Diipp ox/Lena Sandberg Nilsson (8.41,21 timmar/13,8/km/h). Best condition gick till Diipp ox. Rapport från tävlingsplatsen kommer på http://www.tidningenridsport.se/ senare i helgen."
Det gick bra!
Ur ett dåligt minne tror jag Liza S/Zsiwa vann 50km, sen Madeleine L/Wielki Walentino 2'a, 3'a Ida S/Mellby Nova, 4'a Irja H-R/Prosessa, 5'a Lina E-J/Melina Spin, 6'a Maria K/Xantis Drew och 7'a Medelene L/Catanya.
80 km - 1'a Beatrice/Natallica, sen försöker jag verkligen, verkligen komma på, men det går inte... Lena/Wielki Pan 5'a, Ohio 4'a (BC).
120 km, Ingrid, Anneli S, Lena (BC). Sen Annelie E och Lasse
Jag och Zlota kom godkända runt! 9:a blev vi. Men hon var stressad eller något i dag. Pulsen pendlade mellan 52 och 80 på en sekund och ett steg åt sidan. En person berättade för mig att ston i brunst kan göra så. Då Zlota har "tysta" brunster vet jag aldrig när hon har. Ibland kan den synas. Då hon är mitt första sto så vet jag inte så mycket om hur de reagerar kring brunsten.
Skola & Jobb
Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
Kropp & Själ
Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.