Företagande med häst BYS

Sv: Företagande med häst BYS

ni som ska gå instruktör, minns inte hur det var- behövde man ha häst med sig eller inte?

jag ska inte gå bys utan på slu. men är sugen på bys också. :p

Nej, man måste inte. Men de rekommenderar det. ;)

Det innebär att om du vill så kan du rida dina lektioner på de hästar de har till sitt förfogande (via ridskolan där man har sina lektioner). Men de rekommenderar att man har egen häst för att kunna utvecklas som bäst och ha störst chans att klara sin diplomering.

Kul att det är så många som kommer till Skara ^^

Nej åringen är en New forest ska visa henne på riksutställningen på elmia 25 26 dagrana inna skolan börjar! Hon fick guld och blev bäst i rasen på förra utställninegn så jag hoppas det går bra för henne! Box kostar 1500 utan mockning och strö och med 2000 men tyvärr är det dåliga bussförb. Men det ligger 2 km ifrån där jag ska bo. Eggby, vart ska du bo?

ok jag ska bo på Kaplansgatan vet inte riktigt vart Eggby ligger.. men det var ju synd att det var dåliga kommunikationer till stallet.

Ja jag tror ialla fall det var dåligt med bussar tyckte hon sa det. Okej kaplansgatan är inte det studentboende? Ses snart så nervös!

Ja jag tror ialla fall det var dåligt med bussar tyckte hon sa det. Okej kaplansgatan är inte det studentboende? Ses snart så nervös!

jo det är studentboende men däremot tror jag inte just min lägenhet är det då det är en 2a.
jag flyttar inte förrens på söndag men vi ses på måndag;)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Vi ska försöka reda i det här med företag på gården. Vi har lantbruksfastighet. Vill börja dra moms på djur och foder. Men två...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 785
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 559
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 330
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Parfym
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur