Föreslår finsk lapphund högt! Underbar Film*

Sv: Föreslår finsk lapphund högt! Underbar Film*

Vad gosiga! Vad kul att se så många olika färger, jag har nästan bara sett de svarta förr, men de bruna var super fina!

Antar att din hund kommer därifrån? "Min" hund har släkt därifrån, på sin mammas sida.

Zappa

 
Sv: Föreslår finsk lapphund högt! Underbar Film*

Åhhh, vill ha!!:love: kan ni inte berätta lite för mig hur ni tycker det är att ha Finsk lapphund?:):bump:
 
Sv: Föreslår finsk lapphund högt! Underbar Film*

Jajamensan min pojk kommer därifrån.
Han är en av valparna till o med på första bilden av filmen.

Dom har vackra finska lapphundar där. Söt hund:love:
 
Sv: Föreslår finsk lapphund högt! Underbar Film*

Åhhh, vill ha!!:love: kan ni inte berätta lite för mig hur ni tycker det är att ha Finsk lapphund?:):bump:

Jag tycker det är mysigt, de är små uthålliga glada björnar. Min är dock inte så gosig men lekfull och härlig:)
Lättlärd tror jag nog, och man kan se att de är vallhundar. Min vovve stack iväg till en kohage och vallade dom, annars hade han aldrig vallat i sitt liv.
Som valp höll han koll på ALLA då vi var på promenad, gick en 100 m bort gick han emellan oss.
 
Sv: Föreslår finsk lapphund högt! Underbar Film*

Oh vad söta de var som kom efter vargblod =) Den första var ju bara :love::love:

Kan bara säga det igen.. Din kille är sååå fin:love:
 
Sv: Föreslår finsk lapphund högt! Underbar Film*

Verkligen vackra :love:
Jag tror inte att det finns någon hundras med så många underbara färger.
 
Sv: Föreslår finsk lapphund högt! Underbar Film*

Oh vad söta de var som kom efter vargblod =) Den första var ju bara :love::love:

Kan bara säga det igen.. Din kille är sååå fin:love:

Ja visst är dom, lapphunden är sjukt fin- ryser bara :D
Barras är även B-pojke 1 bland de första bilderna.

Synd att jag nästan aldrig träffar han:(
 
Sv: Föreslår finsk lapphund högt! Underbar Film*

Pussas.jpg


Elektra - Efter Fjällfarmens Brune Baloo
 
Sv: Föreslår finsk lapphund högt! Underbar Film*

Väldigt vackra hundar!:bow::bow::love:
 
Sv: Föreslår finsk lapphund högt! Underbar Film*

Ja jag tror jag skymtade honom i den härliga filmen. Även Elektras mamma har Fjällfarmen i sig.
 
Sv: Föreslår finsk lapphund högt! Underbar Film*

härligt! Vill nog skaffa en aaaalldeles egen hund därifrån. Barras är väl mer mammas och jag bor inte hemma nu för tiden. Tänkte jag kunde ta en valp efter honom. Tyvärr har han höftledsfel C och D tror jag. Sedan hade han starr i ögonen. Skit.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Första filmen ligger han i min säng och blir matad medan han tittar på Moulin Rogue. :p Lata skrälle. :love: Och det här är hans...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: Solvira
·
Övr. Hund Jag startade en tråd i somras om att Birk verkade rädd för träden, han gick och kikade upp och hukade sig, med svansen lågt. Jag tog...
2
Svar
24
· Visningar
2 006
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund såhär "glad" blev min hund (familjens hund) när syrran och jag kom hem från stallet...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Jag vet inte rikgit vad det är min hund sysslar med men detta gör hon i princip varje dag..... Hon tar sin favorit kudde, lägger sig...
Svar
6
· Visningar
4 570
Senast: sammi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp