Förbetalda betalkort

Targa

Trådstartare
Någon här som om använder sig av det? Jag är inte så glad för att använda mitt bankkort eller Eurocard när jag ska betala över nätet. Men nu när jag har börjat tävla agility med hunden, och anmäler via SAgiK, så accepterar de ju bara kortbetalning.
Såg nu på SAgiKs hemsida att man kan använda sig av förbetalda kort - jag visste inte att det fanns sådana!
Har kollat runt lite på nätet nu, och ser att det finns flera olika varianter. Men svårt att veta vilket som funkar bäst.

Annars är det väl bara att koppla ett kort till ett konto som är tomt och som du bara för över pengar till när du ska köpa?
Fast då måste jag ju skaffa ett konto till först, och gå "omvägen" via det. Verkar enklare att bara ha ett förbetalt kort, har sett att bl a både Visa och Mastercard har sådana. Får nog ta ett snack med min bank.

Fast då måste jag ju skaffa ett konto till först, och gå "omvägen" via det. Verkar enklare att bara ha ett förbetalt kort, har sett att bl a både Visa och Mastercard har sådana. Får nog ta ett snack med min bank.

På min bank tar det typ 3 klick att starta ett nytt konto. Trodde det var så enkelt för alla.
Hoppas du hittar då!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 274
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 336
Senast: Habina
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 873
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar