Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok vad intressant!
Tror inte faktumet att den gått löp spelar så stor roll, då är det snarare hur hon är byggd.
blir väldigt nyfiken på din tjej rent allmänt, alltid kul att se fina fullblod tävla LA och högre. Har du ngra bilder du vill visa?
(Mackan/som själv har fullblod och rider dressyr, därav intresset)
Tänkte precis skriva att om du kan tänka dig att hoppa lite som mväxling, så låga studsserier är också bra. Samt alla tips du fick från flash, och så fattningar, fattningar stärker.
Jag är inne på samma linje som flash, att styrkan brister. Har den rund, fin galopp i arbetsgalopp, så borde den kunna ha om så inte lika rund så rundare galopp även i mellangalopp, dvs flackheten är för att styrkan brister och den rinner iväg.
Jag själv tror att det har med styrkan i bakdelen att göra. Så därför är det jätte bra med tips.Vi tränar mkt galopp från halt och direkt från ryggning och gör mkt bakdelsvändningar och liknande.Inbillar mej att det är bra för bakdelen.Tempoväxlingar tränar jag på.Har tyvärr inga backar att träna i,så det får bli vad det blir på plan mark.Jag ska börja träna lite hoppning 1gång i veckan också med mkt markarbete.Det är nog nyttigt.Studs har jag hört ska vara bra för bakdelen.Jag kan nog tro att det lite beror på mej också som bara sitter och åker med när jag tävlar,jag har en lite ovana att sluta rida när jag kommer in på banan,men det försöker jag träna bort.Vi har inte hållt på så länge så det blir nog bra med tiden. Har hon dålig mellan galopp så har hon,jag älskar henne ändå! Vi får ta lite extra poäng på något annat istället i så fall