Förbaskade unge!!

tanten

Trådstartare
Min vuxna dotter satt vid min dator härom dagen.

Lämnade efter sig några länkar och en av dem gick till ett sedan länge bortglömt spel......

Bubbles. http://www.spelagratis.se/spel.php?&register_id=43

HJÄLP. det är totalt beroendeframkallande, jag blir närmast manisk.

Funderar på om det går att göra henne arvslös?

Tanten - gripen av speldjävulen
 
Sv: Förbaskade unge!!

f*n jag hade juh lyckats undvika det här spelet i några år nu juh ;)

rekordet just nu är 101 860 :)
 
Sv: Förbaskade unge!!

det var ju hyggligt att ge mej ännu en last......:devil:

38 240 som personling rekord så här långt....:crazy:
 
Sv: Förbaskade unge!!

Felet med bubbelspel är att min tävlingsinstikt liksom triggar fel. Den vill döda alla bubblorna. Och dödar man dem på snabbast möjliga vis får man bara lite drygt 100000 poäng. Vill man ha mer måste man liksom låta bli och döda alla bubblor utan evighetsspela med typ 3 färger kvar, och det har jag aldrig tålamod med utan ledsnar efter några hundra tusen... :P Hur orkar ni evighetsspela..?
 
Sv: Förbaskade unge!!

Yesss! Första gången jag lyckats tömma den helt.
YES.jpg
 
Sv: Förbaskade unge!!

Tjo, nu fixade jag att tömma den också! Blev ca 233000 med bonus (116710 före bonus).
 
Sv: Förbaskade unge!!

Men meningen kan väl inte vara att tömma den? Genom att inte tömma den utan sitta och tråkspela kan man ju få hur mycket poäng som helst... :P
 
Sv: Förbaskade unge!!

Sar + Tinna: Men vad duktiga ni var då :cry::D Varför får jag så dåliga poäng? Jag kände mig ju jätteduktig.
 
Sv: Förbaskade unge!!

Min extremtävlingsmänniska till make lyckades dag 2 med att ta över 200 000 poäng. Det är så himla tråkigt att ha honom i huset, när det kommer till tävlingsmoment (ni anar inte vilka sysslor som kan göras till tävlingsmoment! :D)
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 879
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så var fyra dagars ridkurs avklarad. Och det var väl den mest självförtroendesänkande ridaktivitet jag har gjort på länge. Till och med...
Svar
0
· Visningar
1 148
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 378
Senast: snajl
·
Övr. Barn *Ursäkta att det blir så långt* Först vill jag skriva, för er som har missat det, att vi har fruktansvärt dålig kommunikation, så att...
Svar
10
· Visningar
5 621
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp