Caoimhe
Trådstartare
Det ska målas och tapetseras om i lägenheten i slutet av veckan, och jag funderar över om jag borde inhandla en Feliway att sätta i väggen? Jag har aldrig använt Feliway till denna katten förut. Hon är van vid att resa runt och se nya miljöer, men när hemmet förändras så mycket så kanske det blir lite jobbigt? Jag tänker att det kanske kommer att lukta lite annorlunda i lägenheten till att börja med. Det ska även in en stor matta som även den kommer att lukta lite obekant.
Katten kommer inte vara med under arbetets gång, utan vi åker iväg under ett par dagar och kommer tillbaka när arbetet är klart.
Vad tycker ni? Ska jag köpa en Feliway och se till att den är i väggen innan vi kommer hem igen? Funkar det vid en situation med konstiga dofter?
Katten kommer inte vara med under arbetets gång, utan vi åker iväg under ett par dagar och kommer tillbaka när arbetet är klart.
Vad tycker ni? Ska jag köpa en Feliway och se till att den är i väggen innan vi kommer hem igen? Funkar det vid en situation med konstiga dofter?