Poison-heart
Trådstartare
Sonen ska inte börja på förskola förrän i februari/mars men tankarna snurrar en del ang valet av förskola. Vi har egentligen två alternativ. Vi har ett föräldrakooperativ som ligger ganska nära och jag är inne på att välja den då jag tycker det är fint att det är en liten barngrupp och det finns en kock som lagar alla måltider på plats från grunden samt att dom vistas mycket utomhus. Min sambo tycker att det är lite meckigt att man måste vara engagerad i styrelse, hjälpa till med städning,gräsklippning osv vissa dagar om året.
Den andra förskolan ligger åt ”rätt” håll på vägen till mitt jobb så jag slipper köra en liten omväg plus att sambons två äldre barn går i skolan där och därför tycker han att det är smidigare.
Någon här som haft barn på föräldrar/naturkooperativ förskola? Vill gärna höra era åsikter
Den andra förskolan ligger åt ”rätt” håll på vägen till mitt jobb så jag slipper köra en liten omväg plus att sambons två äldre barn går i skolan där och därför tycker han att det är smidigare.
Någon här som haft barn på föräldrar/naturkooperativ förskola? Vill gärna höra era åsikter