För tidigt?

Victoria Secret

Trådstartare
Jag tog ut min hormonspiral för tre veckor sedan och de senaste dagarna har jag varit så himla trött. Jag vet att det kan gå så snabbt men är det för tidigt att ta ett graviditetstest? Jag har inte haft mens de senaste 6 åren och innan spiralen hade jag jätte oregelbunden.

Sv: För tidigt?

Jag plussade två veckor efter att jag tog ut min kopparspiral. vet inte alls hur det funkar med hormonspiral om hormonet sitter kvar lite efteråt, men testa kan man ju alltid göra =) Vi kan ju omöjligt veta om du är gravid ;) :D

Sv: För tidigt?

Nej hormonet sitter inte kvar så man kan bli gravid direkt efter utag av spiralen. Jag tänkte mest om ett graviditetstest kan visa positivt så här tidigt, man ska ju gärna ta testet vid beräknad mens men jag har inte haft mens när jag haft spiral.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 145
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
663
Senast: Bufera
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 325
Hästvård Jag köpte en nyimporterad häst i slutet av september, hästen hade då varit i Sverige i en vecka innan han kom till oss från Irland...
Svar
11
· Visningar
660

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka