För orädd.....

Sv: För orädd.....

Tror med att det är att det ligger i rasen. Vet några som tagit in sina inomhus för att duscha dom nu när det varit kallt :p Vilket jag inte tror en "normal" häst hade funnit sig i :D

sassabrassa: han travar knappt lös i hagen heller. Han bara titta på när de andra springer. För att få honom till att springa så måste jag muta honom med godis. Men då springer han som bara den om han vet att man har godis i fickan. Men vill ju att han ska gå fram med mig bakom ed å inte bara framför :p

MacGyver: haha ja han väger bara ca 70 kg nu så det är inte så mycket att ha i knät iaf ^^

axel: kan testa honom ihop med den andra, kanske får honom till att tänka lite framåt iaf :). Har i framtiden tänkt att han ska få springa brevid när jag kör men vi är inte riktigt där än :p

Maran: Han var ohanterad när jag fick hem honom, första gången han blev ledd och hade grimma på sig var när de lastade på honom hit. Aldrig verkad eller gjort något sådant >__<

EmmaW: Ove är med 2 år så gör för stunden knappt något. Det mest ansträngande han fått göra nu är nog bli klippt. Vilket han inte bryr sig om alls XD Min lilla skit är nog den lataste och bekvämaste häst jag träffat. Han kan stå inne i lösdriften hela dagen bara för att det blåser. Så att inte få göra något är inget som går att köra med på honom :p
 
Sv: För orädd.....

För att få honom till att springa så måste jag muta honom med godis. Men då springer han som bara den om han vet att man har godis i fickan. Men vill ju att han ska gå fram med mig bakom ed å inte bara framför
Men då är det ju en åsna du har:love:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vad ska man tänka på? Nej, jag ska inte köpa något föl nu, jag bara funderar på vad min nästa häst kan tänkas bli. Det kan dröja ett...
2
Svar
35
· Visningar
5 375
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ Stopp och belägg. Självmord är inte fegt, det är ett hemskt oönskat utfall av svår sjukdom. Inlagt av moderatorn:
4 5 6
Svar
115
· Visningar
9 241
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 356
Senast: Dopy
·
Hästhantering Nu behöver jag alla tips jag kan få! Har en ny häst här hemma, en unghäst närmare bestämt. Tidigare ägare (och uppfödare) har haft...
Svar
17
· Visningar
4 237
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp