För känslig fråga?

J

Jeeves

Min tråd ang anmälan av vanvård är flyttad men verkar inte finnas:confused: Kanske någon som vet om den spårade ur eller vad:confused:

Sv: För känslig fråga?

Den ligger under hästvård, jag hittade de genom att gå in på din profil och kolla alla trådar startade av dig.

Sv: För känslig fråga?

Hittad! Var ju inte min tråd utan en med liknande rubrik...tyckte det var konstigt, vi höll det på en sansad nivå ju:crazy:

Fast jag blir ju ändå nyfiken på vart den andra tråden tagit vägen - det brukar ju gå att söka dem när trådar är flyttade:confused:

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
622
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 539
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 044
Senast: Lavinia
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
717
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama