För känslig fråga?

J

Jeeves

Min tråd ang anmälan av vanvård är flyttad men verkar inte finnas:confused: Kanske någon som vet om den spårade ur eller vad:confused:

Sv: För känslig fråga?

Den ligger under hästvård, jag hittade de genom att gå in på din profil och kolla alla trådar startade av dig.

Sv: För känslig fråga?

Hittad! Var ju inte min tråd utan en med liknande rubrik...tyckte det var konstigt, vi höll det på en sansad nivå ju:crazy:

Fast jag blir ju ändå nyfiken på vart den andra tråden tagit vägen - det brukar ju gå att söka dem när trådar är flyttade:confused:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
495
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
936
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 630
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 248
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna