• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Laahra
  • Startdatum Startdatum
L

Laahra

Sett denna hingst på hans hemsida.Han har stammen For Pleasure-Spartan.Släkt med Saint Amour.Såg han på video o verka var en trevlig indidvid.Någon som sett han el avkommer live eller hört något annat om honom?

Sv: For Hero

Hingst med intressant stam där modern är helsyskon med Stakkato. Men jag är lite undrande varför inte några av de "stora" förbunden har godkänt honom ? Enligt hans uppfödares sida är han bara godkänd i AES.

Hingst med intressant stam där modern är helsyskon med Stakkato. Men jag är lite undrande varför inte några av de "stora" förbunden har godkänt honom ? Enligt hans uppfödares sida är han bara godkänd i AES.

mmm..intressant tanke.

Jag har varit i kontakt med hingsthållaren men de skickar inte sperma utanför FR, åtminstone inte under detta året.
Men helt klart intressant stam. Ser ut att kunna hoppa som f-n :D

då får vi behålla tålamodet till nästa år;)
Men visst var de en nice häst!

Liknande trådar

Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 724
Senast: YlvaG
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 928
Senast: mars
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 233
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 859

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka