Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var det jag menade. 17 är ju rena ungdomen jämfört med det där andra stoet (som jag tycker är för gammalt). Jag ville bara ge perspektiv...
.
en bedömningsfråga i det enskilda fallet och sunda förnuftet torde förhoppningsvis vara vägledande.
k
Så kan man svara i de flesta trådar här. Det är ju det enda rätta svaret igentligen. Men jag förstår ändå att man som hästägare funderar över sitt enskilda fall och funderar över vad som är det sunda förnuftet i sitt eget sammanhang och då frågar hur andra har det. Jag hoppas att ingen köper ett svar rakt av utan själv begrundar det utifrån sin situation och anpassar eventuell ny fakta så att det blir det bästa för sin häst. Man hoppas att hästägare har hästöga. Jag som är rätt ny på det där med hästar försöker kolla på många bilder och snacka med många människor om alla möjliga saker i vardagen för att lära mig att själv skaffa sin egen uppfattning och få hästöga. Oj vad jag babblar på. Men jag retar mig på alla som klankar ner på frågande trådskrivare. Det är bra med diskussion. Det betyder inte att man bestämt sig för det ena eller det andra.