För en könlös värld- del 1 är avklarad...

ako

Trådstartare
... Ni som läst mína tidigare kastreringsbryderier förstår vad jag menar ;)...

Springerkillen är numera kullös sedan i förmiddags. Allt har gått bra, men självklart är han trött och framförallt har han inte ärt sig att hantera "fåntratten" han fått på huvudet. Han har svårt att ta sig fram och stöter emot allt, den lille stackaren...

De va ba de... ;)...
 
Sv: För en könlös värld- del 1 är avklarad...

Så skönt....Nu är det bara återhämtningstiden kvar då.
Stackars liten....tratt på skallen, inget kul! :)
 
Sv: För en könlös värld- del 1 är avklarad...

Hoppas det går fortsatt bra!!! :D

Den åttonde mars är det min killes tur ( ja hunden alltså :angel: )
 
Sv: För en könlös värld- del 1 är avklarad...

Tack, tack båda två! I dag är han nästan som vanligt, förytom att han är lite lojare. Han ärinte speciellt intresserad av såret, vilket innebär att han kan slippa tratten när vi har honom under uppsikt. Skönt!

Ha, ha: "Min killes tur". Ja, varför inte ;)... Mer rabiatfeminism åt folket!! ... Och min sambo tittar skräckslaget på vad jag skriver på skärmen...
 
Sv: För en könlös värld- del 1 är avklarad...

Ha, ha: "Min killes tur". Ja, varför inte ;)... Mer rabiatfeminism åt folket!! ... Och min sambo tittar skräckslaget på vad jag skriver på skärmen...

:devil: He he, men varför då??? :angel:

Skönt att höra att vovven mår bra! Lite orolig är man ju ändå... Men, lite extra godiskulor väger säkert upp förlusten av de andra.;) säger jag som tjej...:D
 
Sv: För en könlös värld- del 1 är avklarad...

hehe jag vet hur det är att inte lära sig hantera trtten ^^
Min hane kastrerades för ca två veckor sedan.. o han har ganska mkt energi så han sprang i full kareta o PANG en vägg, Pang igen! där va en byrå, tiken eller jag ^^ gjorde ganska ont att få honom springandes på sig :p
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 032
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
800
Träning Satt precis och läste inläggen i "Hetsig häst" där det bl a står att vissa hästar reagerar med att bli stressade om man håller emot för...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 296
Senast: acj
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 798
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp att välja ras
  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp