För att få behålla licensen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare lie
  • Startdatum Startdatum
L

lie

Jag plockade ut min licens i maj och har kört/ridit 4 lopp, men hur många lopp måste man ha kört per år för att få ha kvar sin licens? Eller spelar det ingen roll?

Sv: För att få behålla licensen?

Har inte licens själv, men jag tror det är 5 lopp på 5 år?!

Är det inte 10 lopp på 5 år?? Man kan iaf alltid köra kompleterings lopp för att få behålla licensen.

Ja okej men då behöver jag inte stressköra då,hehe.. Trodde att det kanske kunde vara 5 lopp per år men så är det alltså inte?

Nejdå, du sitter säkert... om du kör/rider ett lopp nästa år, eller så, det räcker.

Okej vad bra! Har ingen starthäst för tillfället att köra men efter nyår får jag nog hem en 3 åring..:) Och då jäklar,hehe!

Visst är det 10 lopp på 5 år...:D

Spöket ligger på gränsen, måste köra 2 lopp till innan kursen börjar i vår om jag inte ska få komplettera. *gillar inte att köra lopp på vintern* :o

Men jag har ju montékursen för 1,5 år sen att förhandla med. :idea:

Visst är det 10 lopp på 5 år...:D

Jag hamnade i en formsvacka 2003 (hästen var för bra) óch 2004 och sen har jag bara haft tokiga och trasiga hästar. Men de räknar ju även kval som lopp. :idea:

Spöket ligger på gränsen, måste köra 2 lopp till innan kursen börjar i vår om jag inte ska få komplettera. *gillar inte att köra lopp på vintern* :o

Men jag har ju montékursen för 1,5 år sen att förhandla med. :idea:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
989
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 447
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 366
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025