Ponnytanten
Trådstartare
Snälla, behöver tips på vattenfontän som är smidig att byta filter på. Den vi har nu bröt jag nästan sönder när jag skulle byta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipsetJag har en catit 2 liter (i blå och vit plast, vet inte om den här något modellnamn).
Den är enkel att byta på. Det är ju plast så lite försiktig får man vara men i princip är det bara att lyfta upp "locket" och byta filter.
Uppfödaren jag har kontakt med har en fontän i keramik från Miaustore som inte har något filter och går helt tyst. Den står på min önskelista. Kanske dyr, vad vet jag, men den går att diska i diskmaskin och det är ju stort plus för mig!
Uppfödaren jag har kontakt med har en fontän i keramik från Miaustore som inte har något filter och går helt tyst. Den står på min önskelista. Kanske dyr, vad vet jag, men den går att diska i diskmaskin och det är ju stort plus för mig!
Kollade lite på den nu. 57 pund, inte så farligt tycker jag. Den var ju dessutom rätt snygg, verkligen en liten fontän. Kanske dags för en uppgradering..
Problemet är inte så mycket priser som frakten tyvärr.
Tror banne mig jag ska beställa en! Är det värt att lägga till rörelsesensor?
Och så var det det där med att välja färg..
Ja jag tänkte att när jag tittade så var inte priset så blodigt utan ganska normalt.Problemet är inte så mycket priser som frakten tyvärr. Typiskt de har sänkt fraktkostnaderna sedan jag köpte. Då skulle jag köpa.
Ja jag tänkte att när jag tittade så var inte priset så blodigt utan ganska normalt.
Uppfödaren hade köpt i fysiskbutik så jag har inte tittat så mycket mer noggrant. Men de har iaf nu ångerrätt med pengarna tillbaka om katten inte dricker ur den
Kul om den är lite fin. Det viktigaste är dock att det lockar min kisse att dricka mer. Finns filter att få tag i och hur funkar det att byta? Dilemmat med den jag har är att den är för krånglig att byta filter i. Dessutom är den faktiskt rätt ful när det kommer till kritan...Jag valde grädde och det blev lite SW Tatooine stuk på den. Som sagt bara ledsen över flisan. Annars är det den enda fontänen som faktiskt är snygg!
Kul om den är lite fin. Det viktigaste är dock att det lockar min kisse att dricka mer. Finns filter att få tag i och hur funkar det att byta? Dilemmat med den jag har är att den är för krånglig att byta filter i. Dessutom är den faktiskt rätt ful när det kommer till kritan...
Beställde en blå fontän nu. Maken fick välja. La till rörelsesensor. Hoppas den är hel när den kommer fram
Jag har en raindrop i svart porslin, lätt att rengöra och lätt att byta filerpatron i. låter lite mer men har timer så den är stängd på natten
Jaha men då fattar jag! Ja det är ju jäkligt trist.Mmm, problemet är som sagt att de inte betalar returen och den måste skickas till England så det skulle gå på lika mycket i princip som jag betalade för själva fontänen så då skulle jag stått där med ingen fontän och i princip fortfarande inköpspris