Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min tränare har en häst som är efter Fontaine. Mer vet jag inte, vet inte vilket år han är född eller om han är svensk. Men någon kanske har hört talas om namnet?
Jag har hört talas om Fontaine.
Han har bott i Västerås, om det är Samma Fontaine vi pratar om.
Han e fux.
En häst på ridskolan som heter Miss Taine är efter han. O han har tävlats av Lena Nilsson som ägde han då, vet ej vart han finns nu.
Fontaine är/var (?)fux, född -87, e. Aram KWPN - Le Mexico.
Han importerades från Holland och efter att ha verkat i Sverige i några år (vet ej hur länge) så exporterades han till USA -97. (enligt hingstkatalogen)
Han tävlades i hoppning, jag vet dock inte hur högt.
Den fontaine du pratar om har stått i Västerås. Och har ägts av Lena Nilsson. Han är efter Aram och hans mamma heter Adriana och hans morfar heter Le Mexico.
Han är imp. från Holland som du sa..
Han är jättefin! Hade kort på han förut men har ej kvar det.. Finns ett kort på ridskolan att se men..
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.