Fontaine.........

Favina

Trådstartare
Min tränare har en häst som är efter Fontaine. Mer vet jag inte, vet inte vilket år han är född eller om han är svensk. Men någon kanske har hört talas om namnet?

Kram Favina :bump:

Jag har hört talas om Fontaine.
Han har bott i Västerås, om det är Samma Fontaine vi pratar om.
Han e fux.
En häst på ridskolan som heter Miss Taine är efter han. O han har tävlats av Lena Nilsson som ägde han då, vet ej vart han finns nu.

Fontaine är/var (?)fux, född -87, e. Aram KWPN - Le Mexico.
Han importerades från Holland och efter att ha verkat i Sverige i några år (vet ej hur länge) så exporterades han till USA -97. (enligt hingstkatalogen)
Han tävlades i hoppning, jag vet dock inte hur högt.

Den fontaine du pratar om har stått i Västerås. Och har ägts av Lena Nilsson. Han är efter Aram och hans mamma heter Adriana och hans morfar heter Le Mexico.
Han är imp. från Holland som du sa..
Han är jättefin! Hade kort på han förut men har ej kvar det.. :( Finns ett kort på ridskolan att se men..

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: Piaff
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 520
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
481
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 516
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10