Fölvaka..

Sv: Fölvaka..

Mitt sto är i dag på 354d söndag .Hon kniper hon också,har gått över en månad på torsdag 10/4.man blir ju inte pigg på att vaka stona!!!!!!!

Sv: Fölvaka..

min är inne på 354 dagar i dag har föl vakat sen 342 ungefär men lite då och då bara för det har inte varit några tecken direkt nu i helhen så har jag varit vaken en gång i halv timmen för i ons åt hon ej upp kvälls höet och slog irreterat med svansen sen i fredags natt gick hon och vankade bet sig åt magen svansen gick som bara den . vid 03,00 låg hon ner och stonkade sedan la hon sig på sidan ett par ggr ja hon var allmänt orolig men inget kom :-S i natt har hon varit lugn men lågit ner en gång. i morse hade hon lite kleg i bak ? vet ej hur vanligt det är ? första gången för mig och stoet ??!!

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 698
Senast: Karro-Lina
·
Avel Mitt sto är på dygn 297 och har idag börjat läcka mjölk, den är vit men relativt genomskinlig. När jag hade en droppe på fingret så...
Svar
5
· Visningar
1 119
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 773
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 426
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Guldfasanerna