Föltråd 2009!

Sv: Föltråd 2009!

Ok men blir den reggad som det?

Min guling blev iaf isabell=)
5553387.jpg

4889344.jpg

6436558.jpg

Men kanske är olika mellan olika raser också! Min är ju NF.

Det kommer att stå både och i passet, palomino är ju den internationella beteckningen. Vilken nyans fick din när hon/han fällt av?

Det kommer att stå både och i passet, palomino är ju den internationella beteckningen. Vilken nyans fick din när hon/han fällt av?

Ok spännande! Min står som sagt bara som isabell.

Här kommer lite fler bilder.
4 månader:
4309082.jpg

9 månader:
7543014.jpg

1 år:
10062874.jpg

1 år 11 månader
20127166.jpg

2 år
20779066.jpg

2 år och 9 månader
25376146.jpg

Hon har alltså mörknat betydligt. Vad bra för jag misstänker att denne lilla kille kan bli relativt guldgul men vet att de bytar nyans flera ggr under unghästtiden - vilket du nu även bevisat. :D

Hon har alltså mörknat betydligt. Vad bra för jag misstänker att denne lilla kille kan bli relativt guldgul men vet att de bytar nyans flera ggr under unghästtiden - vilket du nu även bevisat. :D

Precis. Denna primadonna blir ju väldigt mycket ljusare på vintern. Ska till henne på onsdag och kan då ta ett färskt kort på henne=)

Men man och svans har blivit vitare med åren!

Nu har äntligen föl nr 2 anlänt:laugh:

Det blev en svart liten hingst:love:

Bara 4st kvar att vänta på:banana:

Bild kommer senare....

Lycka till alla ni som också väntar!!

Precis. Denna primadonna blir ju väldigt mycket ljusare på vintern. Ska till henne på onsdag och kan då ta ett färskt kort på henne=)

Men man och svans har blivit vitare med åren!

Hade helt glömt bort denna tråd. Här kommer nya kort på min isabell.
27308301.jpg

27308304.jpg

Vinter pälsen håller på att släppa så hon ser lite rolig ut;)

Nu kommer de på löpande band... föl nr 3 har anlänt, även det en svart hingst men den här har en stor stjärn:laugh:

Ska försöka få ut bilder...men enklast (om ni är nyfikna) är att besöka min hemsida....Three Q Ranch (hoppas det är ok att lägga ut detta):confused:

Har som ni redan vet lite bekymmer med att lägga ut bilderna på den här sidan...:crazy:

Gör ett försök att lägga ut bilder på mina två senaste föl. Det blev två svarta hingstar....

majestafol.250.9maj2009.jpg

han är född den 5 maj.:laugh:

busanfol.9maj.2009.jpg

Den här killen är född den 7 maj.:laugh:

Båda grabbarna är efter min hingst Runing Playboy. De är otroligt sociala och orädda.
Bara tre fölningar kvar....

Bjuder på ett par bilder från dagen i hagen. Måste vara något speciellt med mammas svans :rofl::rofl::rofl:
svanstugg.jpg

vanta.jpg

Så har då Gloria fölat. En hingst blev det. Sorrel till färgen...eller han kanske blir chestnut.....man kan ju hoppas.
gloriafol.jpg

Grattis, grattis!!

Du får ju iaf variation i år som du önskade;)

Du får väl fortsätta suckta efter det "svarta stoet" som du önskat nu i tre år;)
Det lär väl inte bli något nästa år heller med tanke på hingstval i år:angel:

Hoppas Gloria mår bra och den lille ser riktigt fin ut:)

(hör av mig när min nästa ploppar ut, önskar ju något annat en en "svart hingst" till förstås;) MEN viktigast är naturligtvis att allt går bra och att alla får förbli friska!!

Kram från "farmor"

Liknande trådar

Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
441
Senast: Krålus
·
Hundhälsa Min ena hund har ju kliat sig lite till och från i många år vilklket gjort att jag trott hon haft lite kvalsterallergi. Hon kliar sig...
Svar
11
· Visningar
1 240
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 795
Senast: Puffindog
·
Trädgård & Växter Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
435
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka