Folk på krogen 2 eller 3 Januari?

Fibusen

Trådstartare
Jag fyller år i dag och jag och en kompis har gjort det lite av en tradition att ta en krogvända runt min födelsedag sen ca 7 år tillbaka. :p

Nu jobbar ju jag varannan helg,så utbudet av dagar vi kan bägge två är lite svårt,den helg vi kollat på hittills är alltså 2 eller 3 Januari,sen får vi inte ihop det förens 30 eller 31 Januari,och det känns lite långt borta...Vi bor dessutom en bra bit ifrån varandra,så det är tyvärr så att det måste planeras lite,och inte att vi bara kan kolla läget och gå ner om det ser bra ut.

När jag väl går ut så är det ju kul om det är mycket folk på krogen,vill inte gå till nått halvtomt ställe,utan det ska gärna vara full fart. Frågan är om det finns nån som går ut där den andra eller tredje,eftersom nyårsafton nyss har varit så kanske folk är lite less och bakis? Vad tror ni,ni som är mer ute än vad jag är? (som ligger på i snitt 2 ggr per år... :angel:)

Jag ska gå ut den tredje och krogarna/klubbarna verkar i alla fall ha en del på gång med spelningar, klubbar och så. Det är ju ändå helg. Men det beror ju på var du bor/tänkte gå ut såklart. Större stad eller sömnig landsort?

Jag ska gå ut den tredje och krogarna/klubbarna verkar i alla fall ha en del på gång med spelningar, klubbar och så. Det är ju ändå helg. Men det beror ju på var du bor/tänkte gå ut såklart. Större stad eller sömnig landsort?

Största "staden" i länet,men fortfarande inte stor. Runt 55.000 invånare kanske?

Största "staden" i länet,men fortfarande inte stor. Runt 55.000 invånare kanske?
Om det är väldigt viktigt att det är fullt på stället gör ni nog bäst i att leta upp något särskilt event. En spelning eller ngt som drar mkt folk. Eller dra en pubrunda och landa där det är lagom många.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 012
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 577
Senast: sjoberga
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 168
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
10 634
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar