Föl efter Saigon

V

v02

Mitt sto väntar föl efter Saigon och det skulle vara kul om ni andra som fått fölisar efter honom i år berättade lite om dem. Gärna bild också om det är möjligt.

Den 20:e februari ploppade han ut - världens sötaste lille hingst! :love: :love: :love:

http://community.webshots.com/user/fattighuset

Mamma är e.Krocket och naturligtvis finast i hela världisen...

Fölis är högställd, otroligt snäll och social (jag kan göra allt med honom, inklusive lägga huvudet i knät när han vilar middag) och min absoluta lilla älskling.

Hoppas att han kommer bli en fin ridhäst till mig om några år.

;) Krocket

Vi fick ett föl e. Saigon förra året. Mamman var e. Master.
Hon är nu en ädel åring, inte så stor (mamman är inte heller stor), men mycket fin. Lite känsligt temperament, men trevlig. Bilder från när hon var föl finns på vår hemsida http://medlem.spray.se/stommen
Har tyvärr inte hunnit lägga in några färskare bilder.

Hälsningar Ylva

Mitt sto väntar föl efter Saigon och det skulle vara kul om ni andra som fått fölisar efter honom i år berättade lite om dem. Gärna bild också om det är möjligt.
:)

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
818
Senast: Freazer
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 060
Senast: Robina
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Shaggy
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 030
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur