Tack! Ja, just denna märren lämnar helt bedårande ungar! Kanske inte de "snyggaste", men hjärtat smälter av deras personlighet@Fritidsryttare Gud så söt hon är! Mycket skutt i de benen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Ja, just denna märren lämnar helt bedårande ungar! Kanske inte de "snyggaste", men hjärtat smälter av deras personlighet@Fritidsryttare Gud så söt hon är! Mycket skutt i de benen
Undrar om de ringer självmant snart och talar om hur hon mår eller om jag måste ringa o fråga.
Vad har ni andra för erfarenhet av Ultuna?
Jag har ju 3 h enkel väg så ska jag hämta dem idag så behöver jag ju planera lite. Och hon var ju typ helt bra när vi lämnade dem så såvida hon inte blivit sämre så borde jag ju få hämta idag.
Min erfarenhet är att de ringer och att de inte har möjlighet att svara på alla frågor om man ringer själv eftersom man kanske inte får tag i rätt person.
Nästa fråga... När brukar de ringa?Min erfarenhet är att de ringer och att de inte har möjlighet att svara på alla frågor om man ringer själv eftersom man kanske inte får tag i rätt person.
Nästa fråga... När brukar de ringa?
De brukar ringa efter morgonronden. När den blir beror dock på hur mycket akuta ärenden de har.Nästa fråga... När brukar de ringa?
Inatt miste vi vårat högt älskade sto som kollapsade och dog hastigt efter hon fölat fram ett vackert stoföl efter Donkey Boy. Vi har fått i den lilla råmjölk så det förhoppningsvis ordnar sig med immunförsvaret, och vi har ett sto hemma vi skall försöka se om vi kan hormonbehandla. Sorg och glädje blandas...
Så otroligt sorgligt. Hoppas ni kan få en fungerande amma till den lille och att hon växer sig stor och stark trots den tråkiga starten i livet
Men vad säger du; så fruktansvärt!! Håller alla tummar och tår för den lilla!Inatt miste vi vårat högt älskade sto som kollapsade och dog hastigt efter hon fölat fram ett vackert stoföl efter Donkey Boy. Vi har fått i den lilla råmjölk så det förhoppningsvis ordnar sig med immunförsvaret, och vi har ett sto hemma vi skall försöka se om vi kan hormonbehandla. Sorg och glädje blandas...
Inatt miste vi vårat högt älskade sto som kollapsade och dog hastigt efter hon fölat fram ett vackert stoföl efter Donkey Boy. Vi har fått i den lilla råmjölk så det förhoppningsvis ordnar sig med immunförsvaret, och vi har ett sto hemma vi skall försöka se om vi kan hormonbehandla. Sorg och glädje blandas...
Tack allihopa, nästa krux är att hitta en amma. Den lilla är mycket pigg och stark och vi jobbar på att få ko takt med en veterinär, vem som helst!! Den som har jour svarar inte
Nästa fråga... När brukar de ringa?