Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som har sto och föl ute dygnet runt, hur skyddar ni dem mot mygg och knott? Har blivit erbjuden en jättefin äng i en skogskant men är orolig för att de ska bli sönderbitna
Min är nu 9v så jag vågar använda rätt många preparat, är bara fåtal jag inte vill använda. När föl var yngre vågade jag inte ha på något som faktiskt gjorde någon större skillnad, blir mest Prob och Skillingarydsalva.Ni som har sto och föl ute dygnet runt, hur skyddar ni dem mot mygg och knott? Har blivit erbjuden en jättefin äng i en skogskant men är orolig för att de ska bli sönderbitna
Mitt föl kommer troligtvis inte att överleva. Vi har gett det en sista chans med kortison. Någon som har erfarenhet av det? Känns förjävligt. Så ledsen.
Mitt föl kommer troligtvis inte att överleva. Vi har gett det en sista chans med kortison. Någon som har erfarenhet av det? Känns förjävligt. Så ledsen.
Så tråkigt. Hoppas ändå.Mitt föl kommer troligtvis inte att överleva. Vi har gett det en sista chans med kortison. Någon som har erfarenhet av det? Känns förjävligt. Så ledsen.
Hon har inflammationer i tarmen. Vet inte mer än det. Hon blir varken bättre eller sämre utan är samma hela tiden. Mycket märkligt.Så himla tråkigt!
Har de hittat vad som är fel? Hon verkar ha inflammationer på flera ställen?
Håller tummarna för att hon svarar på kortisonet.