Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jätte fin tjej!Var nog lite trött sist jag skrev! Hon ska heta Noella, inte Noelle!
Måste bara visa upp min lilla älskling!
Pigg, glad och full av bus! På bilderna är hon 4 dagar!
Usch vad jobbigt... Jag håller också tummarna så hårt jag kan.Min Älva ser så sjuk ut. Ingen livsglädje och bara står och hänger. Måtte det vända snart. Hjärtat brister på mig....
Oj så fin! Skimlar hon tror du?Var nog lite trött sist jag skrev! Hon ska heta Noella, inte Noelle!
Måste bara visa upp min lilla älskling!
Pigg, glad och full av bus! På bilderna är hon 4 dagar!
Å vad härligt att höra att lilla Älva mår bättre!Min lilla tös är bättre. Så otroligt skönt att se henne galoppera något varv i hagen idag. Hon ska fortfarande ha mediciner sju gånger per dag men det är ett billigt pris att betala för att lilla Älva ska må bra. Älskade lilla föl.
Var och hälsade på Draconis på stationen där han är med sin mamma. Tyvärr är han fortfarande rätt ordentligt skygg i samband med att han är otroligt envis. Det blir en utmaning det. Han är dessutom redan såld så jag får se till att han kan uppföra sig som det anstår en gentleman.
får man fråga vad som hänt? (missat bland alla sidor)... hoppas det fortsätter åt rätt håll nu!Min lilla tös är bättre.
Så söt liten kille. Vad är det för stam på mamman?Fick en punktlig unge (dygn 334). ca 04:25 föddes min lilla hingst e: Canterbury u: fullblodsmamma Han är perfekt å snabb som blixten på å komma upp å äta, skita, sova, sparka mamma osv
Jalmood - Moulin. Det är OkefenokeeSå söt liten kille. Vad är det för stam på mamman?
Ok, det var ingen jag kände till. Blev lite nyfiken baraJalmood - Moulin. Det är Okefenokee
Självklart. Hon fick rotaviruset i dess elakaste form och i samband med det fick hon både blodförgiftning och magsår också.får man fråga vad som hänt? (missat bland alla sidor)... hoppas det fortsätter åt rätt håll nu!
men gud, allt på en gång håller tummarna!! fölisar ska vara friska å leka med andra fölisar, inte ligga sjukaSjälvklart. Hon fick rotaviruset i dess elakaste form och i samband med det fick hon både blodförgiftning och magsår också.
Nä verkligen inte. Hemskt. Hon ser fortfarande nyfödd ut men börjar kvickna till och busa. Tack och lov.men gud, allt på en gång håller tummarna!! fölisar ska vara friska å leka med andra fölisar, inte ligga sjuka