Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här är det full fart, med både det ena och det andra. Maranello busar och ligger i, kaxig till tusan bet mig i armen idag Jädrans vad ont det gjorde, men han ville nog visa att jag är 3 veckor och har humör. Men han leds snällt mellan sommar hagen och stallet, ja jag har dom inne på nätterna ännu, är inget väder än tycker jag för att ligga ute i daggvått gräs, eller så är jag överkännslig just nu med strul innom släkten Nya bilder kommer förhoppningsvist snart.
Ja så tänker jag med. skall bli regn här men man vet ju aldrig, dom har haft fel förr våra vädergudar, men in om nätterna så jag kan sova lugnt, är nog med oro ändå
Skämt och sido men detta är just vad jag behöver just nu!! Är en massa strul i släkten med en mamma som ligger på dödsbädden Men det skall vi inte gå närmare in på.. Utan mer fölisar och gärna bilder som förgyller, då jag själv är så uberdålig med att lägga ut
Ja nojjig är bara förnamnet, pillar och känner, lyssnar på lungor. Kameran kollas än i dag när dom är inne under kvällen. Nervvrak?? Jag nej då Börjar nytt jobb på måndag, kul men hur faan (ursäkta) skall jag fixa det
Jag kan inte ens lägga ut moblbilder här På fb funkar det att lägga ut mobilbilder, det har jag lärt mig men inte här, utan då får dottern komma förbi och hjälpa till, men hon är inte förtjust i att vara ute på landet
Jaa tyvärr tillhör jag också den skaran som måste jobba för att ha möjlighet att hålla häst. Det är ju få förunnat att vara ekonomiskt oberoende.
Jag bad någon åka förbi och kolla hästarna de första dagarna de var ute när jag inte var hemma. Sen har jag klistrat upp mitt telefonnummer tydligt (mycket sommargäster i området som har koll). Fölet är lite av en Stråvalla strand-angelägenhet
Nej vad hemskt, googlar en massa och tror min har alla sjukdommar Hur skall man överleva? Och sen har jag tänkt ta föl nästa år igen, tur jag har lång tid på återhämtning mot er som betäckt i år igen
Livet suger ibland, det är då jag måste driva lite med det (fick veta idag att min fd sambo har hittat en ny... Som är 16!! Jag är fan nästan dubbelt så gammal!)
Om inte hoven sitter kvar så får jag väl limma dit den igen
Ok, jag erkänner: ibland nattetid kan jag vakna och kolla på kameran... Helix ligger ner och sover, eller är han död??? Puuuuh, han andas jag är en nivå över hönsmamma, superhönsmamma kanske?
Hästnyheter
Årets fölbedömningar visar en tydlig trend - färre men bättre föl. Totalt 599 föl visades, en minskning från föregående år samtidigt som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.