Förhållandetråden

Nu känns det så himla rätt att jag vågade fråga om M ville följa med på bröllopet. Hade verkligen inte velat gå utan honom.

Jag är mer kär än någonsin, vi kan knappt vara utan varann en arbetsdag ens.
Vi har sovit ihop nästan alla nätter sedan dejt 2.
Helt sjukt, trodde inte jag var kapabel till så här stora känslor! :love:
 
Tråden jag aldrig trodde att jag skulle skriva i. 😁

Igår firade vi tre månader och aldrig tidigare har något känts så självklart. ❤️

tumblr_inline_o7icpxwWVk1r83ndd_500.gif
 
Messenger_creation_21F9385F-F528-4175-8658-54067A7F1928.jpg


När man skickar den här, hör att det omedelbart börjar röra sig i rummet intill och partnern kommer och peppfrågar "HAR vi munkar hemma?"

För att han vill äta dem.

Han hade helt missat idén som bilden kommunicerar.

(Inte hade vi munkar heller.)

:cry:
 
Jag träffade min partner (han bor i USA) online 2018 och sen träffades vi första gången i början av 2019 och blev då officiellt tillsammans. Första året tror jag vi träffades tre gånger, sen dess har vi träffats en gång om året förutom under corona där vi inte träffades alls på typ två år.

Planen har alltid varit för min partner att flytta hit eftersom jag inte har velat flytta till USA, men det går trögt. Han har svårt att hitta jobb inom sitt område samtidigt som han har ett bra och välbetalt jobb där han bor nu.

Jag har varit extremt anti att flytta dit, men nu var jag där några veckor förra månaden och börjar kanske omvärdera lite? Det vore ju underbart att kunna börja livet tillsammans någon gång, även om det fortfarande ligger ett par år bort även om allt skulle klaffa. Att vara där var också väldigt bra för mig och utmanar mig på ett bra sätt, så jag funderar på om en flytt ändå skulle kunna vara något positivt? Även om det finns så mycket med Sverige jag skulle sakna.

Iallafall, idag bokade jag en ny resa dit om lite mer än en månad. Hittills har vi bara spenderat semester tillsammans, där både varit lediga hela tiden, så nu är tanken att vi ska prova att ha mer vardag tillsammans. Jag kan såklart inte jobba när jag är där, men tanken är att han ska jobba som vanligt och så får jag försöka roa mig själv under tiden.

Egentligen skulle jag vilja vara där i typ tre månader så vi verkligen kan prova på att leva tillsammans, men det går inte att få ihop. Men en månad blir det iallafall. Jag har så svårt att se att vi inte skulle fungera tillsammans i vardagen, men vet ju att det är en reell risk. Semester är ju något helt annat än vardagsliv, och det känns ju dumt att planera mot en flytt utan att ha provat innan.

Så just nu känns allting lite spännande, för första gången på väldigt länge. Men aldrig trodde jag att jag skulle överväga att flytta för kärleken, och till USA av alla ställen 😅
 
Jag träffade min partner (han bor i USA) online 2018 och sen träffades vi första gången i början av 2019 och blev då officiellt tillsammans. Första året tror jag vi träffades tre gånger, sen dess har vi träffats en gång om året förutom under corona där vi inte träffades alls på typ två år.

Planen har alltid varit för min partner att flytta hit eftersom jag inte har velat flytta till USA, men det går trögt. Han har svårt att hitta jobb inom sitt område samtidigt som han har ett bra och välbetalt jobb där han bor nu.

Jag har varit extremt anti att flytta dit, men nu var jag där några veckor förra månaden och börjar kanske omvärdera lite? Det vore ju underbart att kunna börja livet tillsammans någon gång, även om det fortfarande ligger ett par år bort även om allt skulle klaffa. Att vara där var också väldigt bra för mig och utmanar mig på ett bra sätt, så jag funderar på om en flytt ändå skulle kunna vara något positivt? Även om det finns så mycket med Sverige jag skulle sakna.

Iallafall, idag bokade jag en ny resa dit om lite mer än en månad. Hittills har vi bara spenderat semester tillsammans, där både varit lediga hela tiden, så nu är tanken att vi ska prova att ha mer vardag tillsammans. Jag kan såklart inte jobba när jag är där, men tanken är att han ska jobba som vanligt och så får jag försöka roa mig själv under tiden.

Egentligen skulle jag vilja vara där i typ tre månader så vi verkligen kan prova på att leva tillsammans, men det går inte att få ihop. Men en månad blir det iallafall. Jag har så svårt att se att vi inte skulle fungera tillsammans i vardagen, men vet ju att det är en reell risk. Semester är ju något helt annat än vardagsliv, och det känns ju dumt att planera mot en flytt utan att ha provat innan.

Så just nu känns allting lite spännande, för första gången på väldigt länge. Men aldrig trodde jag att jag skulle överväga att flytta för kärleken, och till USA av alla ställen 😅
Det är tryggt att ha någon där som redan har ett nätverk och kan systemet.

Om en månad flyttar jag bara 20mil och blir sambo. Det ska bli riktigt skönt att få en vardag tillsammans 🥰
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 464
Senast: Ajda
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 102
Senast: gullviva
·
Mat Paprikasäsong! Sakta men säkert mognar paprikan ute i växthuset. Jag vill göra något kul med dem, inte bara klassikerna ajvar och...
Svar
19
· Visningar
802
Senast: magnus242
·
Relationer Efter att jag gifte mig har folk grattat och kommit med några relationsråd, har varit kul att höra från dem som varit gifta länge tycker...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
9 613
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp